hallo klasgenootjes - Reisverslag uit Slonim, Wit-Rusland van Lieke Vis - WaarBenJij.nu hallo klasgenootjes - Reisverslag uit Slonim, Wit-Rusland van Lieke Vis - WaarBenJij.nu

hallo klasgenootjes

Door: liekevis

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Januari 2012 | Wit-Rusland, Slonim

Wij lazen in de reacties dat jullie maandag op mijn site gaan kijken. Daarom schrijf ik speciaal voor jullie wat.

Ik ben nu een week in Wit Rusland. We zijn met 8 kinderen. In mijn groep, de meisje welpen, zijn we met zijn tweeen.Ik heb al 7 keer een wedstrijd gespeeld. Helaas kon ik ze niet winnen, maar ze zijn wel heel goed. We moeten nog twee wedstrijden spelen. Ik ga proberen in ieder geval 1 puntje te halen. Ik zet voor jullie ook nog wat foto's bij dit stukje, zodat jullie kunnen zien wie er allemaal meedoen voor Nederland.
Ik heb gedamd tegen meisjes uit de hele wereld. Uit Rusland, Polen, Litouwen, Wit Rusland, Oekraine. Ook moest ik een keer tegen Kirsty, een meisje van Nederland.

Het is hier heel erg leuk. Er is een klein beetje sneeuw gevallen.

Dinsdagmiddag is de prijsuitreiking. Ikzelf krijg geen prijs, maar de kans dat iemand anders uit onze groep een prijs krijgt, is heel groot.
En woensdag gaan we dan weer naar huis toe. Als ik niet te moe ben, kom ik donderdagmiddag misschien even op school. En dan zal ik al mijn verhalen vertellen.

Heel veel groeten van Lieke


  • 08 Januari 2012 - 18:48

    Evert:

    Lieke,nogmaals:je gaat echt nog wel winnen.net als ik vandaag tegen mijn moeder:)
    dat was heel makkelijk.mijn moeder gaf echt alles weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

op naar Wit Rusland

Actief sinds 28 Dec. 2011
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 36341

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 11 Januari 2012

WK dammen in Slonim

Landen bezocht: